• SMERFY ŚWIĘTUJĄ DZIEŃ DZIECKA

•  Dzień Dziecka w grupie „Smerfy” spędziliśmy w bardzo miłej, wesołej i radosnej atmosferze. Z całą pewnością był to najbardziej radosny, szczęśliwy i beztroski dzień dla wszystkich naszych najmłodszych przedszkolaków.

Tego dnia w grupie „Smerfy” nie zabrakło zabawy, atrakcji i miłych niespodzianek. Wspólnie bawiliśmy się przy muzyce, dzieci chętnie tańczyły do ulubionych dziecięcych przebojów. Były zabawy z pokazywaniem, z wykorzystaniem chusty animacyjnej, a także kolorowych balonów. Wiele radości sprawiło Smerfom puszczanie baniek mydlanych na placu przedszkolnym, rysowanie kredą i zabawy na placu zabaw. Smerfiki otrzymały także nowe zabawki do sali, które wręczyły im panie – Dyrektor i Wicedyrektor  naszego przedszkola. Rodzice przygotowali Smerfikom słodki poczęstunek, a na zakończenie dzieci otrzymały dyplomy oraz słodkości wraz z życzeniami z okazji ich święta.

To był bardzo wesoły, szczęśliwy a zarazem intensywnie spędzony dzień, który z pewnością na długo zapadnie w pamięci wszystkich Smerfików.

Paulina Wydrzycka

• SPRINTEM DO MARATONU W „Kwiatuszkach”

•             Przedszkolaki z gr. „Kwiatuszki” w dniu 1 czerwca 2022 wzięły udział w ósmej edycji akcji „Sprintem do maratonu” pod patronatem Bliżej Przedszkola. Celem wydarzenia była promocja zdrowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu, w tym czasu na świeżym powietrzu, popularyzowanie biegów wśród dzieci oraz kształtowanie u przedszkolaków nawyku podejmowania aktywności fizycznej w dorosłym życiu. Naszym zadaniem było przebiegnięcie jak najdłuższego dystansu, który łącznie wyniósł 7280 metrów. Zachęcamy do obejrzenia filmiku z tego wydarzenia.

Wychowawczynie „Kwiatuszków”

• „KWIATUSZKI” zwiedzają JuraPark w Bałtowie

•             Dnia 31 maja 2022 przedszkolaki z gr. „Kwiatuszki” wraz ze swoimi paniami wybrały się do JauraParku w Bałtowie.

Niezwykłą przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzania parku dinozaurów. Wędrując ścieżkami parku widzieliśmy modele dinozaurów (jest ich aż 100) i innych prehistorycznych stworzeń – wszystkie w ich naturalnej wielkości. O minionym świecie bardzo ciekawie opowiadała pani przewodnik. Wielkie zainteresowanie wśród dzieci wzbudziła przejażdżka amerykańskim autobusem, podczas której zwiedzaliśmy Bałtowski Zwierzyniec – dowiedzieliśmy się bardzo dużo ciekawostek na temat zwierząt z całego świata.

Doskonała zabawa czekała również na naszych milusińskich w Parku Rozrywki – dmuchane zjeżdżalnie, trampoliny, basen z kulkami i wiele innych.

Z wycieczki wróciliśmy bardzo zadowoleni i pełni wrażeń. Serdecznie dziękujemy rodzicom za pomoc w organizacji wyjazdu. Zachęcamy do obejrzenia filmiku z wycieczki.

A. Biedrzycka

A. Kozakiewicz

• BIEDRONECZKI I MOTYLKI NA WYCIECZCE W SANDOMIERZU

• Z okazji Dnia Dziecka 01.06.2022r. przedszkolaki z grupy „Biedroneczki i Motylki” wyjechały po raz pierwszy bez rodziców na wycieczkę autokarową do Sandomierza. To jedno z najstarszych, najpiękniejszych i najważniejszych historycznie miast Polski. Pogoda nam dopisywała, toteż po przybyciu na miejsce dzieci spacerowały po rynku Starego Miasta, podziwiając kamieniczki i gołębie. Następnie udaliśmy się do zbrojowni, gdzie czekał na nas prawdziwy rycerz Kasztelan Chorągwi Rycerstwa Ziemi Sandomierskiej. Oprowadzał nas po muzeum i z humorem opowiadał o dawnych czasach, strojach i uzbrojeniu. Po wyjściu ze zbrojowni udaliśmy się do kina na blok bajek z cyklu „Basia”. Ogromną atrakcją wycieczki było zobaczenie z bliska najdłuższej rzeki w Polsce - Wisły i zabawy na placu zabaw. Pełni wrażeń i bardzo zadowoleni, choć trochę zmęczeni wysiłkiem, wróciliśmy do przedszkola.